اجاره میکسر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...


در صنایع مختلف که محصولات نهایی آنها اصولا از ترکیب چند مواد بدست خواهد آمد، میکسر صنعتی یکی از دستگاه های اساسی می باشد. بسته به محصول نهایی و درصد ترکیب مواد در صنایع مختلف میکسر هایی با سازو کارهای متفاوت و ابعاد مختلف وجود دارد.

موتور و گیربکس این دستگاه متناسب با درخواست مشتری طبقه‌بندی و اجرا می‌شود و اگر مشکل برق نداشته باشید از برق سه فاز هم می‌توانید برای دستگاه میکسر علوفه پارس صنعت است.فاده کنید. همچنین این دستگاه دارای دگمه overload نیز می‌باشد که در صورت نوسانات برقی، خود دستگاه خود به خود خاموش می‌شود.

در میکسر صنعتی پارویی یا ریبون بلندر، تیغه به شکل پارو ساخته شده و در محوری افقی مواد را ترکیب می کنند. حجم ترکیب در این نوع میکسر ها بالا می باشد. همچنین از این نوع میکسر در صنایع مختلف برا ترکیبات سیال و جامع می توان است.فاده کرد. بدنه میکسر و جنس تیغه ها از جنس است.یل، بدون خوردگی می باشد. ابعاد میکسر صنعتی پارویی سفارشی و بسته به حجم تولید در واحد زمان طراحی می گردد.



( اجاره ) های دیگر