خریدوفروش میکسر در شهرک صنعتی چهاردانگه

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


صنایعی از قبیل خودرو، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی از میکسرها برای ساخت محصولات خود است.فاده می‌کنند. این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان.

در میکسر صنعتی پارویی یا ریبون بلندر، تیغه به شکل پارو ساخته شده و در محوری افقی مواد را ترکیب می کنند. حجم ترکیب در این نوع میکسر ها بالا می باشد. همچنین از این نوع میکسر در صنایع مختلف برا ترکیبات سیال و جامع می توان است.فاده کرد. بدنه میکسر و جنس تیغه ها از جنس است.یل، بدون خوردگی می باشد. ابعاد میکسر صنعتی پارویی سفارشی و بسته به حجم تولید در واحد زمان طراحی می گردد.

ساخت  میکسر صنعتی بستگی به کاربرد میکسر و توان تولیدی آن دارد. جنس بدنه میکسر صنعتی اصولا از است.یل بدون خوردی است.. است.یل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن برای ساخت میکسر یکی از پرطرفدار ترین متریال ها است.. چرا که درصورت وجود خوردگی بدنه امکان واکنشات شیمیایی مضر در ترکیبات و کاهش کیفیت محصول نهایی را در پی خواهد داشت.



( خریدوفروش ) های دیگر