خریدوفروش میکسر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..

از آنجا که در صنعت و ساخت بسیاری از مواد، ترکیب کردن نخستین گام تولید است.، این دستگاه‌ها از مهم‌ترین ابزارآلات صنعتی به شمار می‌آیند. به همین دلیل این دستگاه‌ها باید از نظر کیفیت و دوام سطح مورد قبولی داشته باشند. تمامی مراحل ساخت میکسرهای صنعتی باید با دقت و کیفیت بالا انجام شده و مواد است.فاده شده در ساخت آن باید در برابر خوردگی مقاومت مناسبی داشته باشند.

موتور و گیربکس این دستگاه متناسب با درخواست مشتری طبقه‌بندی و اجرا می‌شود و اگر مشکل برق نداشته باشید از برق سه فاز هم می‌توانید برای دستگاه میکسر علوفه پارس صنعت است.فاده کنید. همچنین این دستگاه دارای دگمه overload نیز می‌باشد که در صورت نوسانات برقی، خود دستگاه خود به خود خاموش می‌شود.



( خریدوفروش ) های دیگر