خریدوفروش میکسر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از این میکسر صنعتی معمولا در صنایع خاصی است.فاده می شود. این دستگاه می تواند برای مخلوط کردن، خمیر کردن و لایه لایه کردن مواد به کار بروند. یکی از صنایع وابسته به میکسر خاص، صنایع غذایی است. که باید الزامات بهداشتی در آن کاملا رعایت شده و از میکسرهای خاص است.فاده کنند.

گروه صنعتی کیان تولید کننده تاسیسات شن و ماسه ، دستگاه سنگ شکن ، میکسر صنعتی و ماشین آلات ساختمانی با بیش از سال سابقه در ساخت و خدمات ماشین آلات ساخت بتن ، خدمات تجهیزات معدن، اسکرو انتقال، میکسر، نوار نقاله و تاسیسات شن و ماسه، تابلو برق مجوعه تاسیسات و ماشین آلات مربوطه آماده ارائه تمامی خدمات در این حوزه می‌باشد.

در میکسر صنعتی پارویی یا ریبون بلندر، تیغه به شکل پارو ساخته شده و در محوری افقی مواد را ترکیب می کنند. حجم ترکیب در این نوع میکسر ها بالا می باشد. همچنین از این نوع میکسر در صنایع مختلف برا ترکیبات سیال و جامع می توان است.فاده کرد. بدنه میکسر و جنس تیغه ها از جنس است.یل، بدون خوردگی می باشد. ابعاد میکسر صنعتی پارویی سفارشی و بسته به حجم تولید در واحد زمان طراحی می گردد.



( خریدوفروش ) های دیگر