خریدوفروش میکسر در ورامین

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.


دستگاه های میکسر صنعتی عموما در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، تصفیه آب، خمیر و کاغذ، کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی برای ساخت محصول مورد است.فاده قرار می‎گیرند. این محصولات شامل پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت اغلب صنایعی که تولیدات تجاری نسبتا زیادی دارند از این دستگاه‌های میکسر است.فاده می‌کنند؛ زیرا میکسرهای صنعتی قادرند که مواد را در حجم بالا با یکدیگر ترکیب کنند.

میکسر صنعتی ساکن، یکی از میکسر های صنعتی پرطرفدار در بین تمامی مشاغل تولیدی می باشد. بدنه میکسر ساکن، به صورت ثابت در جایگاه مخصوص به خود تعبیه می شوند. تیغه های میکسر ساکن به صورت تیغه های باریک و نواری در جهت افقی به گردش در می آیند.میکسر ساکن نیز بر اساس توان تولید در نظر گرفته شده، به صورت سفارشی ساخته می شوند.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( خریدوفروش ) های دیگر