خریدوفروش میکسر در پردیس

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


گروه صنعتی شویاصنعت تولیدکننده و قالب مخازن پلی اتیلن عمودی و افقی به روش دورانی می باشد، مخازن عمودی و افقی پلی اتیلن ویژه ذخیره آب و مواد شوینده و مواد سوختی می باشد. شویاصنعت کار خود را به تولید مخازن پلی اتیلن بصورت عمودی و افقی و مکعبی متمرکز نموده است..

در صنایع مختلف که محصولات نهایی آنها اصولا از ترکیب چند مواد بدست خواهد آمد، میکسر صنعتی یکی از دستگاه های اساسی می باشد. بسته به محصول نهایی و درصد ترکیب مواد در صنایع مختلف میکسر هایی با سازو کارهای متفاوت و ابعاد مختلف وجود دارد.

موتور و گیربکس این دستگاه متناسب با درخواست مشتری طبقه‌بندی و اجرا می‌شود و اگر مشکل برق نداشته باشید از برق سه فاز هم می‌توانید برای دستگاه میکسر علوفه پارس صنعت است.فاده کنید. همچنین این دستگاه دارای دگمه overload نیز می‌باشد که در صورت نوسانات برقی، خود دستگاه خود به خود خاموش می‌شود.



( خریدوفروش ) های دیگر