فروش نخ و الیاف در اسلامشهر

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


    پلیمر پلی است.ر مورد است.فاده برای تولید الیاف نساجی از پلیمریزاسیون اسید ترفتالیك و اتیلن گلیکول در داخل یک راکتور تحت کنترل با دما و فشار معین و با حضور کاتالیزور مناسب ساخته می‌شود. از پلیمریزاسیون این مواد، پلي است.ر به وجود می‌آید و پلیمر حاصل را در دستگاهی به صورت جامد در آورده و به قطعاتی کوچک به نام چیپس خرد می‌کنند. چیپس پلیمر را شست وشو داده و خشک می‌کنند تا رطوبت آن گرفته و آماده تغذیه به دستگاه ذوب ریسی گردد. الیاف پلي است.ر به روشی ذوب ریسی تولید می‌شوند. پس از آماده سازی چیپس پلي است.ر، آنها را در داخل مخزن تغذیه دستگاه ذوب ریسی می‌ریزند. چیپس‌ها ضمن ذوب شدن، با فشار از فیلتر مخصوصی عبور کرده و پلیمر مذاب وارد دستگاه رشته ساز می‌شود. رشته‌های فیلامنتی خارج شده از دستگاه رشته ساز بلافاصله سرد شده تا منجمد شوند. پس انجماد، فیلامنت ها برروی بوبین‌هایی پیچیده می‌شوند. برای اینکه الیاف پلی است.ر حالت مناسب و است.حکام کافی پیدا کنند آنها را از غلتك‌های کشش عبور می‌دهند. به عبارتی، فیلامنت‌های تولیدی را  تحت کشش قرار می‌دهند تا ضمن آرایش یافتگی مولکولی در الیاف، قطر و نمره الیاف به حد دلخواه برسد. فیلامنت‌های تولید به این روش هم می توانند به صورت فیلامنت درصنعت نساجی مورد است.فاده قرار گیرند و هم به صورت الیاف بریده بریده که در طول‌های کوتاه (در حد طول الیاف پنبه) یا بلند (درحد طول الیاف پشم) برش داده می‌شوند. در ضمن، فیلامنت‌های پلی است.ر مصارفی غیر از تولید پارچه نظیر مصارف صنعتی نیز دارند.

قرن‌ها پیش از میلاد مسیح مصری‌ها، بابلی‌ها و یونانی‌ها پشم را با دست می‌ریسیدند و با آن پارچه‌های زیبایی تهیه می‌کردند و بهترین پارچه‌های پشمی در بغداد، دمشق و ترکیه بافته می‌شد. در قرون وسطا صنعت پشم در شهرهای ایتالیا از جمله ونیز و فلورانس به اوج خود رسید و سپس در سایر کشورهای اروپایی مانند بلژیك، هلند و انگلستان رواج پیدا کرد. به هرحال، از آنجایی که گله داری به منظور تهیه گوشت در اکثر نقاط دنیا رواج دارد می‌توان گفت که بیشتر کشورهای دنیا، تولیدکننده پشم هستند. در بعضی از کشورها مانند است.رالیا، زلاندنو و آفریقای جنوبی بیشتر از گوشت، به پشم حیوان توجه می‌شود. بنابراین، این کشورها از صادرکننده‌های درجه اول پشم در دنیا به شمار می‌آیند. بنابراین یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین الیاف نساجی، پشم می‌باشد. پشم از گروه الیاف حیوانی است.. این دسته الیاف از حیوانات مختلفی به دست می‌آیند ولي مهم‌ترین آنها پشم گوسفند می‌باشد. ماده تشکیل دهنده این الیاف نوعي پروتئین است.. پشم گوسفند پرمصرف‌ترین الیاف حیوانی است. و از نژادهای مختلف گوسفندان تهیه می‌شود. از پشم شتر و موی بز و خرگوش نیز در سطح محدودتری در صنعت نساجی است.فاده می‌کنند. رشد الیاف پشم از پیازهای مو که در زیر پوست حیوان وجود دارد شروع می‌شود. سپس از منافذ روي پوست بیرون می‌آید و رشد می‌کند. الیاف پشمی به طور مستقیم رشد نمی‌کنند و بلکه فِرخورده و پیچ و تاب پیدا می‌کنند. این پیچ و تاب از خصوصیات مهم الیاف پشمی است. که پشم را منحصر به فرد کرده است..

شرکت ریسندگی رسن ریس یزد، از جمله کارخانجات تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران است. که انواع نخ های پنبه ای و مصنوعی را تولید کرده و از بهترین الیاف جهان بهره می برد. ظرفیت بالای تولید الیاف آکریلیک در ایران این شرکت را به یک قطب مطرح در صنعت نساجی تبدیل کرده است.. ضمن آنکه این کارخانه و تامین کننده نخ با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته ، همواره در لیست برترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی بوده است..



( فروش ) های دیگر