فروش نخ و الیاف در بازار لاله زار

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



   ادامه تحقیقات روي الیاف باز یافته سلولزی منجر به یك روش کاملاً متفاوت برای تولید الیاف شد. در این روش مواد سلولزی را با انیدرید است.یك واکنش می‌دهند. در این حالت در زنجیره سلولزی تغییراتی به وجود می‌آید و ماده اولیه الیاف است.ات به وجود می‌آید. سپس از طریق عبور مواد از سوراخ‌های بسیار ریز رشته ساز الیاف مورد نظر به دست می‌آید. الیاف است.ات به صورت دی است.ات و تری است.ات ساخته می‌شوند، که خواص الیاف دی است.ات تا حدی به الیاف سلولزی شبیه است.، اما الیاف تری است.ات شباهتی به الیاف سلولزی ندارد. تری است.ات درخشان است.. است.حکام خوبی دارد، رطوبت کمي جذب می‌کند و نقطه ذوب بالایی دارد و به راحتی چروک نمی‌شود. الیاف تری است.ات رنگ های طبیعی‌ را جذب نمی‌کند و در نتیجه در مقابل لکه شدن مقاوم هستند و خیلی راحت تمیز می‌شوند. به خاطر همین موضوع براي پارچه های رومبلی و پرده و کفپوش بسیار مناسب هستند.

  نخ رشته باریک و بلندی است. که از کنار هم قرار گرفتن و تاباندن الیاف به یکدیگر با روش‌های مختلف ریسندگی (Spinning) به وجود می‌آید،کاربردهای مختلف نخ عبارتند از: () بافت پارچه، () دوخت، () گل دوزی، () تهیه طناب، () بافت فرش، گلیم و موکت.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر