فروش نخ و الیاف در رودهن

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

 رودهن منطقه ایست در کیلومتری شرق تهران و در شهرستان دماوند که دارای جاذبه‌های گردشگری بکر فراوانی است.. رودهن از شمال با شهرستان آمل در است.ان مازندران، از شرق با بخش مرکزی دماوند، از غرب با شهرستان پردیس و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت همسایه است..

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد


   الیاف شیشه از گروه الیاف بازیافته معدنی می‌باشد. این الیاف که به فایبر گلاس (Glass Fiber) نیز شهرت دارد و از مخلوط سنگ سیلیکات، سنگ آهك، کربنات سدیم و بوراکس به دست می‌آید؛ پس از حرارت دادن و ذوب کردن و انجام عمل رشته سازی، الیاف نازک و شکننده آن تولید می‌شود. پشم شیشه نام دیگر این الیاف است.. از این الیاف براي عایق بندی ساختمان و لوله‌های انتقال بخار است.فاده می‌شود.

شرکت نگین رز سپاهان ، با حدود چهار دهه فعالیت خود، امروزه یکی از موفق ترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی است. که همواره با ایده های نوآورانه تولیدات خود را به بازار داخلی و خارجی عرضه نموده و با ارائه محصولات خود در سطح کیفی بالا و در زمینه تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران ، جایگاهی مناسب را کسب نماید. بهره مندی از تجهیزات به روز و است.انداردهای فنی بالا و دانش نوین، این شرکت را به نامی آشنا و قابل اعتماد در تولید کنندگان الیاف پلی است.ر و دیگر انواع الیاف و نخ تبدیل کرده است..

الیاف مواد اولیه کالای نساجی است.. بسیاری از خواص نهایی منسوجات به مشخصات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی این ماده اولیه بستگی دارد. در یک تقسیم بندی کلی الیاف در دو دسته طبیعی و مصنوعی قرار می گیرند. اندازه گیری و تعیین مشخصاتی از الیاف مانند طول و توزیع طول، قطر، موج لیف، ظرافت، تنش مخصوص، ازدیاد طول تا پارگی الیاف و &#; در پیش بینی رفتار نهایی منسوج بسته به مورد مصرف آن ضروری به نظر می رسد.



( فروش ) های دیگر