فروش نخ و الیاف در شرق تهران

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً


 سطح جانبی الیاف پنبه پیچ و تاب دارد و سطح مقطع آن شبیه دانه لوبیا است.. در وسط الیاف پنبه کانال خالی وجود دارد که در هنگام رشد مواد مغذی و آب را به الیاف می‌رساند. این کانال لومن نام دارد. طول الیاف پنبه از میلی‎‌متر تا حدود میلی‌متر متغیر می‌باشد. هر چقدر طول الیاف بلندتر باشد پنبه مرغوب‌تر است.. درحال حاضر بهترین پنبه مربوط به کشور ایسلند است. طول این الیاف بین تا میلی متر متغیر است.. هر چه قدر الیاف نازک‌تر باشد ظریف‌تر است. و الیاف ظریف‌تر پنبه، ارزش بیشتری دارد. زیرا از الیاف ظریف‌تر، نخ و پارچه مرغوب‌تری تولید می‌شود. رنگ الیاف پنبه از قهوه‌ای روشن تا سفید متغیر است. ولی الیاف پنبه هر چه سفیدتر باشد مرغوب‌تر است.. الیاف پنبه جذب رطوبت بسیار بالایی دارند و در نتیجه عرق بدن را به خوبی جذب می‌کنند. از طرفی به خاطر جذب رطوبت بالا، در هوای گرم خنك‌تر از بقیه لباس‌ها هستند. براي پوست انسان حساسیت ایجاد نمی‌کنند. است.حکام بالایی دارند و در هنگام خیس شدن است.حکام شان افزایش می‌یابد. الیاف پنبه خیلی زود چروک می‌شوند بنابراین برای لباس‌های رسمی رو مناسب نیستند.

الیاف نایلون از پلیمریزاسیون دو ماده به نام هاي اسید آدیپیك و هگزامتیلن دي آمین، الیاف ساخته می‌شود. بعدها با تغییراتی در مواد اولیه و نوع عملیات، نایلون‌هایی با خواص متفاوت ساخته شد. اسامی تعدادی از این الیاف عبارت‌اند از: نایلون ، نایلون و نایلون . الیاف نایلون به روش ذوب ریسی ساخته می‌شود و عملیات کشش براي تبدیل رشته تولیدی به الیاف را لازم دارد. است.حکام بسیار خوب و جذب رطوبت نسبتاً خوب دارد، ولی در مقابل حرارت مقاومت خوبی ندارد. پارچه‌های نایلونی به راحتی شسته می‌شوند و خشك شدن سریع نیز از جمله خصوصیات نایلون می‌باشد. در هنگام سوختن ذوب می‌شود. نایلون الکتریسیته ساکن ایجاد می‌کنند موارد مصرف الیاف نایلون لباس های ورزشی، جوراب، کیسه‌های هوای ماشین‌ها، نخ‌های دور لاستیك ماشین و حتي لاستیك هواپیما، انواع تسمه‌ها، وسایل ماهیگیری و طناب و پود فرش های ماشینی می‌باشد.

شرکت تعاونی توليدی نخ سيرنگ، تولید انواع نخ و الیاف  را در کارخانه ای با ظرفیت بالا شروع کرده و به یکی از قطب های مطرح در منطقه در خصوص تولید نخ و الیاف مصنوعی گردیده است.. این تولید کننده نخ و الیاف نساجی همواره در خصوص ارائه بهترین کیفیت ، از امکانات به روز شده بهره برده و توانسته است. در کارخانه تولید نخ خود، پیشرفت و ارتقاء محصولات را در برنامه تولید قرار دهد. تولید الیاف 



( فروش ) های دیگر