فروش نخ و الیاف در شهر جدید اندیشه

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


الیاف سیسال از برگ یك گیاه به دست می‌آیند و طول الیاف آن به حدود یك متر می‌رسد. این الیاف شکننده و ضخیم می‌باشد و رنگ سفید تا شیری دارد. بیشترین مصرف آن ساختن تسمه‌های انتقال حرکت است.، زیرا است.حکام بسیار بالایی دارد. این الیاف مناسب برای تهیه پارچه نمی‌باشد.

الیاف رامی نیز از ساقه گیاه به دست می‌آید و به علف چینی نیز معروف است.. الیاف آن همانند کتان از ساقه جدا می‌شود. الیاف رامی سفید و براق هستند. است.حکام آنها خوب است. و آب را به راحتی جذب می کنند و در نتیجه به راحتی رنگرزی می‌شوند. الیاف رامی نیز برای بسته بندی و تهیه کیسه ها در حمل ونقل است.فاده می‌شود، اما از الیاف مرغوب رامی برای پارچه‌های رومبلی و پرده‌ای و لباس‌های رو نیز است.فاده می‌شود.

  الیاف پلی است.ر درخشانند ولی در هنگام تولید میزان درخشان بودن آنها را می‌توان کنترل کرد. الیاف پلی است.ر جذب رطوبت کمی دارد و است.حکام بالایی دارد. الیاف پلی است.ر حتي در حالت مرطوب نیز بسیار محکم می باشد. این الیاف در مقابل مواد شیمیایی به خوبی مقاوم می‌باشند ولی تمایل به جذب ذرات و گرد و غبار دارند و در نتیجه زود کثیف می‌شوند. این الیاف به سرعت خشك می‌شوند و به همین دلیل به الیاف بشور و بپوش هم معروف شده اند. از موارد است.فاده از الیاف پلی است.ر می‌توان به انواع پوشاک (پیراهن زنانه، لباس عروس، بارانی، لباس ورزشی، کت و شلوار، لباس شنا و&#;) روتختی، پرده، رومبلی، طناب، کمربند ایمنی، بادبان و نخ دوخت اشاره کرد. خصوصیات الیاف پلی است.ر به شرح ذیل است.:



( فروش ) های دیگر