فروش نخ و الیاف در شهر ری

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


 کازئین از جمله الیاف بازیافتی پروتئینی است. و از شیر به دست می‌آید. برای تهیه کازئین ابتدا شیر بدون چربی را به کمك ماده انیدرید است.یك رسوب می دهند و پس از انجام اعمال تکمیلی و ایجاد خمیر مناسب آنها را از رشته ساز رد می‌کنند، تا به الیاف تبدیل شود. این الیاف خواصی شبیه پشم دارد. اما از پشم ضعیف‌تر است.. الیاف کازئینی از پشم ارزان‌تر است. و مخلوط با پشم نیز است.فاده می‌شود. مخلوط این دو لیف در بافت فرش ماشینی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

  الیاف پشم جذب رطوبت بالایی دارند و می‌توانند تا درصد وزن شان رطوبت جذب می‌کنند. این الیاف خاصیت گرمایش دارند و به عنوان البسه زمستانی بسیار پرکاربرد و مناسب هستند. است.حکام الیاف پشمی زیاد بالا نبوده و زمانی که خیس باشند تا درصد از است.حکام شان را از دست می‌دهند. الیاف پشمي در مقابل قلیا مقاومت بسیار کمی دارد، ولی در مقابل اسیدها مقاومت‌شان خوب است.. پشم در مقابل هیپو کلریت سدیم آسیب پذیر است. و به همین دلیل از آب اکسیژنه یا موادي شبیه به آن براي سفیدگری پشم است.فاده می‌شود. شست وشوی البسه پشمی با آب حدود درجه سانتی گراد و با کمترین اعمال مکانیکی انجام می شود زیرا آب گرم به همراه کشش، ابعاد لباس پشمی را تغییر می‌دهد. ثبات پشم در مقابل حرارت و نور خورشید بسیار کمتر از پنبه است..

یکی دیگر از شرکت های مطرح در تولید الیاف آکریلیک در ایران و تولید انواع نخ و الیاف شرکت الیاف ترمه صدف دلیجان است. که با است.فاده از آزمایشگاه های مجهز خود و تجهیزاتی به روز شده ، تولیداتی در سطح جهانی را به بازار راهی کرده است.. این شرکت همواره رضایت مندی مشتریان خود را در برنامه داشته و به یکی از برترین تولید کنندگان الیاف پلی است.ر تبدیل شده که رضایت مندی مشتریان خود را همواره همراه داشته است..



( فروش ) های دیگر