فروش نخ و الیاف در شهر قدس

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


الیاف نایلون از پلیمریزاسیون دو ماده به نام هاي اسید آدیپیك و هگزامتیلن دي آمین، الیاف ساخته می‌شود. بعدها با تغییراتی در مواد اولیه و نوع عملیات، نایلون‌هایی با خواص متفاوت ساخته شد. اسامی تعدادی از این الیاف عبارت‌اند از: نایلون ، نایلون و نایلون . الیاف نایلون به روش ذوب ریسی ساخته می‌شود و عملیات کشش براي تبدیل رشته تولیدی به الیاف را لازم دارد. است.حکام بسیار خوب و جذب رطوبت نسبتاً خوب دارد، ولی در مقابل حرارت مقاومت خوبی ندارد. پارچه‌های نایلونی به راحتی شسته می‌شوند و خشك شدن سریع نیز از جمله خصوصیات نایلون می‌باشد. در هنگام سوختن ذوب می‌شود. نایلون الکتریسیته ساکن ایجاد می‌کنند موارد مصرف الیاف نایلون لباس های ورزشی، جوراب، کیسه‌های هوای ماشین‌ها، نخ‌های دور لاستیك ماشین و حتي لاستیك هواپیما، انواع تسمه‌ها، وسایل ماهیگیری و طناب و پود فرش های ماشینی می‌باشد.

  لیف پنبه در مقابل مواد قلیایی مقاومت خوبی دارد به طوری که می تواند در مقابل سود سوزآور درصد نیز مقاوم باشد، اما در مقابل اسیدهای رقیق هم مقاومت کمی از خود نشان می دهد. پنبه در مقابل مواد سفیدکننده مانند هیپوکلریت سدیم و آب اکسیژنه مقاومت خوبی دارد، به همین دلیل برای سفیدکردن الیاف پنبه از این مواد است.فاده می‌شود. الیاف پنبه در مقابل نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌‎دهد و حتی در مقابل حرارت درجه مقاومت خوبی دارد. کیفیت الیاف پنبه به عواملی چون آب و هوا، خاک، نوع بذر و نژاد الیاف پنبه و انتخاب زمان درست برداشت بستگی دارد. الیافی که خوب نرسیده باشند (الیاف نارس) ضعیف‌تر بوده و اغلب به صورت ضایعات از خط تولید خارج می‌گردد.

  نژاد مهمترین عامل پرورش پشم است.. زیرا پشم هر نوع گوسفند کیفیت جداگانه‌ای دارد. بهترین پشم از گوسفندان نژاد مرینوس به دست می‌آید. همچنین آب و هوای گرم برای پرورش الیاف ظریف مناسب‌تر است.، علاوه بر آن زمینی که گوسفندان در آن پرورش می‌یابند و نوع تغذیه و علوفه مصرفی روی کیفیت پشم اثر دارد. پس از چیدن الیاف پشم، آن را به صورت یکپارچه روی یك میز قرار می‌دهند، قسمت هاي مختلف پشم بدن گوسفند را جداسازي می‌کنند و در ظروف جداگانه اي قرار می‌دهند. این کار را درجه بندی می‌گویند. الیاف ظریف پشم را برای بافت پارچه های گران قیمت فاستوني و الیاف ضخیم برای بافت فرش‌های دست بافت پشمی و الیاف خیلی ضخیم را برای تولید نمد است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر