فروش نخ و الیاف در شهرک صنعتی پرند

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


  نخ رشته باریک و بلندی است. که از کنار هم قرار گرفتن و تاباندن الیاف به یکدیگر با روش‌های مختلف ریسندگی (Spinning) به وجود می‌آید،کاربردهای مختلف نخ عبارتند از: () بافت پارچه، () دوخت، () گل دوزی، () تهیه طناب، () بافت فرش، گلیم و موکت.

 کازئین از جمله الیاف بازیافتی پروتئینی است. و از شیر به دست می‌آید. برای تهیه کازئین ابتدا شیر بدون چربی را به کمك ماده انیدرید است.یك رسوب می دهند و پس از انجام اعمال تکمیلی و ایجاد خمیر مناسب آنها را از رشته ساز رد می‌کنند، تا به الیاف تبدیل شود. این الیاف خواصی شبیه پشم دارد. اما از پشم ضعیف‌تر است.. الیاف کازئینی از پشم ارزان‌تر است. و مخلوط با پشم نیز است.فاده می‌شود. مخلوط این دو لیف در بافت فرش ماشینی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

این الیاف نیز الیاف بازیافته سلولزی است. و از نظر ظاهری شباهت زیادی به ابریشم دارد و به همین جهت، به این الیاف ابریشم مصنوعی نیز گفته می‌شود. از این الیاف در لباس هاي ورزشی، پارچه‌های پرده‌ای، رو میزی و رومبلی است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر