فروش نخ و الیاف در شهرک صنعتی چهاردانگه

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


شرکت نگین رز سپاهان ، با حدود چهار دهه فعالیت خود، امروزه یکی از موفق ترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی است. که همواره با ایده های نوآورانه تولیدات خود را به بازار داخلی و خارجی عرضه نموده و با ارائه محصولات خود در سطح کیفی بالا و در زمینه تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران ، جایگاهی مناسب را کسب نماید. بهره مندی از تجهیزات به روز و است.انداردهای فنی بالا و دانش نوین، این شرکت را به نامی آشنا و قابل اعتماد در تولید کنندگان الیاف پلی است.ر و دیگر انواع الیاف و نخ تبدیل کرده است..

  الیاف کتان از ساقه گیاه بدست می‌آیند، این گیاه در مناطقی با آب و هواي معتدل رشد می‌کند. هر چقدر ساقه‌های فرعی گیاه بالاتر از ساقه اصلی قرار گیرد نوع نژاد کتان مرغوب‌تر است.. برای تهیه الیاف کتان بایستی آن را قبل از اینکه تخم گیاه برسد، برداشت کرد. زمان برداشت محصول در کیفیت الیاف بسیار مؤثر است. اگر محصول زودتر از موعد برداشت شود الیاف به دست آمده بسیار ظریف و با است.حکام کم خواهد بود ولی اگر دیرتر برداشت شود الیاف ضخیم و شکننده خواهند بود. شکل زیر الیاف و نخ کتان را نشان می‌دهد. طول الیاف کتان بین تا سانتی‌متر متغیر است.. رنگ الیاف کتان به نحوه عمل‌آوری الیاف ارتباط دارد و به رنگ هاي سفید، زرد، سبز و قهوه‌ای دیده می‌شود. است.حکام الیاف کتان تقریباً دو برابر الیاف پنبه است. و در هنگام خیس شدن است.حکامش افزایش پیدا می‌کند. اما این الیاف، از پنبه زبرتر و خشن تر است.. سطح الیاف کتان حاوی ماده‌ای مومی است. که باعث می‌شود از پنبه درخشان‌تر باشد این ماده در اثر سفیدگری و شست وشوی زیاد از بین می رود. الیاف کتان همانند پنبه به خوبی حرارت و گرما را تحمل می کنند و عایق آن می‌باشند و علیرغم اینکه نور خورشید را نیز به خوبی تحمل می‌کند اما در طولانی مدت است.حکامش کاهش می‌یابد.

   پنبه نسوز تنها لیف طبیعی معدنی است. و از سیلیکات هاي آلومینیوم و منیزیم ساخته می‌شود. نام دیگر آن آزبست می باشد. براي تولید آن ابتدا رگه‌های پنبه نسوز را در سنگ ها شناسایی مي کنند و سپس از طریق خردکردن سنگ هاي معدنی، الیاف نسبتاً بلند و سفید آن را به دست می آورند. این الیاف دارای مصارف صنعتی زیادی هستند و در پارچه‌های ضدآتش نیز به کار می‌روند با توجه به اینکه سرطان‌زا بودن این الیاف ثابت شده است.، کار کردن با این مواد مستلزم دقت زیاد و رعایت نکات ایمنی می‌باشد و مصرف آن رو به کاهش می‌باشد.



( فروش ) های دیگر