فروش نخ و الیاف در فیروزکوه

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


ویسکوز یك لیف باز یافته است.. ماده اولیه آنکه سلولز است. از طبیعت گرفته می‌شود و در نتیجه خواص الیاف سلولزی را داراست. براي تهیه این لیف ابتدا مواد اولیه آن را تجزیه می‌کنند تا زنجیر هاي مولکول سلولز به زنجیر های کوچك‌تری تبدیل شود. برای تولید الیاف لازم است. این ماده را به صورت یك خمیر در آورد و از روزنه‌های بسیار ریز عبور داد، تا به شکل الیاف در آید. الیاف ویسکوز بسیار درخشان می‌باشند، ولی است.حکام آنها کم است.، به خصوص در حالت مرطوب که است.حکام کمتری دارد. پارچه‌های ساخته شده از الیاف ویسکوز را می‌توان به عنوان پرده، رومبلی، روکش صندلی های قطار و اتوبوس، رومیزی و انواع لباس‌های زنانه، پیراهن‌های مردانه، زیرپوش و لباس ورزشی مورد است.فاده قرار داد.

  الیاف پشم جذب رطوبت بالایی دارند و می‌توانند تا درصد وزن شان رطوبت جذب می‌کنند. این الیاف خاصیت گرمایش دارند و به عنوان البسه زمستانی بسیار پرکاربرد و مناسب هستند. است.حکام الیاف پشمی زیاد بالا نبوده و زمانی که خیس باشند تا درصد از است.حکام شان را از دست می‌دهند. الیاف پشمي در مقابل قلیا مقاومت بسیار کمی دارد، ولی در مقابل اسیدها مقاومت‌شان خوب است.. پشم در مقابل هیپو کلریت سدیم آسیب پذیر است. و به همین دلیل از آب اکسیژنه یا موادي شبیه به آن براي سفیدگری پشم است.فاده می‌شود. شست وشوی البسه پشمی با آب حدود درجه سانتی گراد و با کمترین اعمال مکانیکی انجام می شود زیرا آب گرم به همراه کشش، ابعاد لباس پشمی را تغییر می‌دهد. ثبات پشم در مقابل حرارت و نور خورشید بسیار کمتر از پنبه است..

شرکت پترو پلی است.ر در صنعت نساجی و ریسندگی ایران ، نامی آشنا بوده و با محصولات و تولیدات خود در زمینه تولید انواع نخ و الیاف ، به یکی از موفق ترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل شده است.. این شرکت با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته سوئیسی و دستگاه های با کیفیت، همواره از برترین شرکت و تولید کنندگان الیاف پلی است.ر بوده است. که است.انداردهای جهانی را رعایت کرده و در تولید الیاف آکریلیک در ایران به نامی آشنا تبدیل شده است.. می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر با بخش فروش در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر