فروش نخ و الیاف در لواسان

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.

لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.


شرکت الیاف گستر یزد فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ و الیاف شروع نموده است. که از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در طی این سال ها گردیده است.. محصولات با کیفیت بالا و تضمین آن ها  از سوی این شرکت معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل کرده است. که تولید نخ و الیاف مصنوعی را در دستور کار خود داده است..

  لیف پنبه در مقابل مواد قلیایی مقاومت خوبی دارد به طوری که می تواند در مقابل سود سوزآور درصد نیز مقاوم باشد، اما در مقابل اسیدهای رقیق هم مقاومت کمی از خود نشان می دهد. پنبه در مقابل مواد سفیدکننده مانند هیپوکلریت سدیم و آب اکسیژنه مقاومت خوبی دارد، به همین دلیل برای سفیدکردن الیاف پنبه از این مواد است.فاده می‌شود. الیاف پنبه در مقابل نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌‎دهد و حتی در مقابل حرارت درجه مقاومت خوبی دارد. کیفیت الیاف پنبه به عواملی چون آب و هوا، خاک، نوع بذر و نژاد الیاف پنبه و انتخاب زمان درست برداشت بستگی دارد. الیافی که خوب نرسیده باشند (الیاف نارس) ضعیف‌تر بوده و اغلب به صورت ضایعات از خط تولید خارج می‌گردد.

  نژاد مهمترین عامل پرورش پشم است.. زیرا پشم هر نوع گوسفند کیفیت جداگانه‌ای دارد. بهترین پشم از گوسفندان نژاد مرینوس به دست می‌آید. همچنین آب و هوای گرم برای پرورش الیاف ظریف مناسب‌تر است.، علاوه بر آن زمینی که گوسفندان در آن پرورش می‌یابند و نوع تغذیه و علوفه مصرفی روی کیفیت پشم اثر دارد. پس از چیدن الیاف پشم، آن را به صورت یکپارچه روی یك میز قرار می‌دهند، قسمت هاي مختلف پشم بدن گوسفند را جداسازي می‌کنند و در ظروف جداگانه اي قرار می‌دهند. این کار را درجه بندی می‌گویند. الیاف ظریف پشم را برای بافت پارچه های گران قیمت فاستوني و الیاف ضخیم برای بافت فرش‌های دست بافت پشمی و الیاف خیلی ضخیم را برای تولید نمد است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر