فروش نخ و الیاف در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


الیاف پلی نوزیك نیز یك لیف سلولزي محسوب می‌شود. این لیف خواص بسیار بهتری از ویسکوز دارد. بالاتر بودن است.حکام این لیف در حالت خشك و مرطوب باعث شده است. که نام ویسکوز تقویت شده نیز به این لیف بدهند. این الیاف به مصارف پارچه‌های کشباف از قبیل بلوز، ژاکت و پارچه‌های رو مبلی و پرده می‌رسد.

شرکت ریسندگی رسن ریس یزد، از جمله کارخانجات تولید نخ و الیاف مصنوعی در ایران است. که انواع نخ های پنبه ای و مصنوعی را تولید کرده و از بهترین الیاف جهان بهره می برد. ظرفیت بالای تولید الیاف آکریلیک در ایران این شرکت را به یک قطب مطرح در صنعت نساجی تبدیل کرده است.. ضمن آنکه این کارخانه و تامین کننده نخ با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته ، همواره در لیست برترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی بوده است..

نخ یک کالای واسطه ی نساجی است. که در سیستم های مختلف ریسندگی تولید میگردد. اطمینان از کیفیت نخ تولید شده، متضمن تولید محصولی با کارایی مورد نظر میباشد. کنترل کیفیت نخ از طریق اندازه گیری و تعیین مشخصات فیزیکی و مکانیکی نخ امکان پذیر است.. این مشخصات بسته به نوع نخ شامل تعداد الیاف در سطح مقطع، سیستم ریسندگی، نمره نخ، تاب نخ، است.حکام کششی، ازدیاد طول، میزان روغن و مواد افزودنی، میزان جم شدگی در هوای داغ و &#; میباشد.



( فروش ) های دیگر