فروش نخ و الیاف در ورامین

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


شرکت الیاف گستر یزد فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نخ و الیاف شروع نموده است. که از تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در طی این سال ها گردیده است.. محصولات با کیفیت بالا و تضمین آن ها  از سوی این شرکت معتبر، آن را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل کرده است. که تولید نخ و الیاف مصنوعی را در دستور کار خود داده است..

شرکت پترو پلی است.ر در صنعت نساجی و ریسندگی ایران ، نامی آشنا بوده و با محصولات و تولیدات خود در زمینه تولید انواع نخ و الیاف ، به یکی از موفق ترین تولید کنندگان نخ و الیاف نساجی تبدیل شده است.. این شرکت با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته سوئیسی و دستگاه های با کیفیت، همواره از برترین شرکت و تولید کنندگان الیاف پلی است.ر بوده است. که است.انداردهای جهانی را رعایت کرده و در تولید الیاف آکریلیک در ایران به نامی آشنا تبدیل شده است.. می توانید برای دریافت اطلاعاتی کامل تر با بخش فروش در تماس باشید.

  مصارف پنبه بسیار زیاد است.، به طوری که گفته می‌شود پر مصرف‌ترین لیف در دنیا، پنبه است.. الیاف پنبه به صورت خالص و یا مخلوط با دیگر الیاف مصرف می‌شود. پوشاک بزرگسالان، پوشاک کودکان، لباس زیر و لباس‌هایی که با بدن تماس دارد، انواع حوله‌ها، انواع ملحفه و روکش لحاف و تشك، انواع طناب‌های ضخیم، نخ براي دوخت لباس، زیلو، پوشك بچه و انواع باند است.ریل‌ها و پارچه پانسمان زخم، از محصولات پنبه‌ای می‌باشند.



( فروش ) های دیگر