فروش نخ و الیاف در پاکدشت

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


الیاف سیسال از برگ یك گیاه به دست می‌آیند و طول الیاف آن به حدود یك متر می‌رسد. این الیاف شکننده و ضخیم می‌باشد و رنگ سفید تا شیری دارد. بیشترین مصرف آن ساختن تسمه‌های انتقال حرکت است.، زیرا است.حکام بسیار بالایی دارد. این الیاف مناسب برای تهیه پارچه نمی‌باشد.

ویسکوز یك لیف باز یافته است.. ماده اولیه آنکه سلولز است. از طبیعت گرفته می‌شود و در نتیجه خواص الیاف سلولزی را داراست. براي تهیه این لیف ابتدا مواد اولیه آن را تجزیه می‌کنند تا زنجیر هاي مولکول سلولز به زنجیر های کوچك‌تری تبدیل شود. برای تولید الیاف لازم است. این ماده را به صورت یك خمیر در آورد و از روزنه‌های بسیار ریز عبور داد، تا به شکل الیاف در آید. الیاف ویسکوز بسیار درخشان می‌باشند، ولی است.حکام آنها کم است.، به خصوص در حالت مرطوب که است.حکام کمتری دارد. پارچه‌های ساخته شده از الیاف ویسکوز را می‌توان به عنوان پرده، رومبلی، روکش صندلی های قطار و اتوبوس، رومیزی و انواع لباس‌های زنانه، پیراهن‌های مردانه، زیرپوش و لباس ورزشی مورد است.فاده قرار داد.

   الیاف شیشه از گروه الیاف بازیافته معدنی می‌باشد. این الیاف که به فایبر گلاس (Glass Fiber) نیز شهرت دارد و از مخلوط سنگ سیلیکات، سنگ آهك، کربنات سدیم و بوراکس به دست می‌آید؛ پس از حرارت دادن و ذوب کردن و انجام عمل رشته سازی، الیاف نازک و شکننده آن تولید می‌شود. پشم شیشه نام دیگر این الیاف است.. از این الیاف براي عایق بندی ساختمان و لوله‌های انتقال بخار است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر