فروش نخ و الیاف در چهاردانگه

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


   ادامه تحقیقات روي الیاف باز یافته سلولزی منجر به یك روش کاملاً متفاوت برای تولید الیاف شد. در این روش مواد سلولزی را با انیدرید است.یك واکنش می‌دهند. در این حالت در زنجیره سلولزی تغییراتی به وجود می‌آید و ماده اولیه الیاف است.ات به وجود می‌آید. سپس از طریق عبور مواد از سوراخ‌های بسیار ریز رشته ساز الیاف مورد نظر به دست می‌آید. الیاف است.ات به صورت دی است.ات و تری است.ات ساخته می‌شوند، که خواص الیاف دی است.ات تا حدی به الیاف سلولزی شبیه است.، اما الیاف تری است.ات شباهتی به الیاف سلولزی ندارد. تری است.ات درخشان است.. است.حکام خوبی دارد، رطوبت کمي جذب می‌کند و نقطه ذوب بالایی دارد و به راحتی چروک نمی‌شود. الیاف تری است.ات رنگ های طبیعی‌ را جذب نمی‌کند و در نتیجه در مقابل لکه شدن مقاوم هستند و خیلی راحت تمیز می‌شوند. به خاطر همین موضوع براي پارچه های رومبلی و پرده و کفپوش بسیار مناسب هستند.

الیاف سیسال از برگ یك گیاه به دست می‌آیند و طول الیاف آن به حدود یك متر می‌رسد. این الیاف شکننده و ضخیم می‌باشد و رنگ سفید تا شیری دارد. بیشترین مصرف آن ساختن تسمه‌های انتقال حرکت است.، زیرا است.حکام بسیار بالایی دارد. این الیاف مناسب برای تهیه پارچه نمی‌باشد.

   پنبه نسوز تنها لیف طبیعی معدنی است. و از سیلیکات هاي آلومینیوم و منیزیم ساخته می‌شود. نام دیگر آن آزبست می باشد. براي تولید آن ابتدا رگه‌های پنبه نسوز را در سنگ ها شناسایی مي کنند و سپس از طریق خردکردن سنگ هاي معدنی، الیاف نسبتاً بلند و سفید آن را به دست می آورند. این الیاف دارای مصارف صنعتی زیادی هستند و در پارچه‌های ضدآتش نیز به کار می‌روند با توجه به اینکه سرطان‌زا بودن این الیاف ثابت شده است.، کار کردن با این مواد مستلزم دقت زیاد و رعایت نکات ایمنی می‌باشد و مصرف آن رو به کاهش می‌باشد.



( فروش ) های دیگر