طناب در فیروزکوه ( فروش )

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.


طناب پلی پروپیلن:این نوع از طناب های صنعتی از الیاف پلاستیکی و ابریشم های مصنوعی تولید می شوند.این نوع طناب صنعتی در بافت های ،،۸ و رشته ای تولید شده و قطری میانگین بین تا میلیمتر دارند.گاهی مواقع در تولید این طناب ها از سیم بکسل برای است.حکام بیشتر آن در وسط طناب است.فاده می شود.نوعی از این طناب ها در شهر شیراز تولید می شود که در آن از ابریشم است.فاده می شود که این کار باعث مقاومت این نوع از طناب صنعتی در برابر شوری آب دریا می شود.

خرید طناب بکسل به منظور یدک کشی و جابه جایی در دریا و خشکی کاربرد فراوان دارد.جابه جایی اجسام از دیرباز به عنوان یک چالش پیش روی بشر بوده است. با پیشرفت های به وجود آمده این چالش به صورت صنعت درآمده و امروزه تولید طناب بکسل در شهرهای صنعتی …

خرید طناب دریایی به وسیله صنایع مختلف که در مناطق دریایی و سواحل مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد.مشتریان این نوع طناب بیشتر شهرهایی مانند ساری،بندرانزلی،بوشهر و هرمزگان در شمال و جنوب کشور هستند. تولید طناب دریایی و طناب کشتی تولید انواع طناب و طناب های دریایی و کشتی …



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه