طناب و تور ماهیگیری در تهران ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


يكي از نقوش آشوری، حوضچه ی كوچكي را نشان مي دهد كه آب آن از رگه های باريكی تأمين مي شود و در نهایت به هم میپیوندد. و آثاری از صیادی و نصب دام در آن آبگیر در طرح به وضوح دیده می شود. همچنین در دیوارنگاره های مصری نیز تصاویری از هنر تور بافی دیده شده است. که قدمت چندین هزارساله این نوع صید را نشان می دهد.

چه روی آب و چه زیر آب، این تور ها در جریان های آبی جا به جا می شوند و علاوه بر گرفتنِ جان موجوداتی که سر راه خود هستند، باعث آسیب دیدن تجهیزات مختلف دریانوردی و کشتی ها و قایق ها می شوند. سالانه تعداد قابل توجهی ماهی های بزرگ و کوچک ، لاک پشت ، دلفین، نهنگ ، پرنده های دریایی و حتی غواصان در این دام ها گیر میکنند و با توجه به مساحت بسیار بالایی که این تور ها دارند، زخمی و یا کشته می شوند . البته تنها غواصان هستند که با کمک چاقو و طبق آموزش هایی که دیده اند، خود را آزاد می کنند و جان سالم به در میبرند .

بسته به تراکم ماهی ها در آب، بعد از چند دقیقه به آرامی تور را به کمک طناب به سمت خود بکشید . دقت کنید که این مرحله را با سرعت متوسط و زاویه مستقیم و روبه پایین به تور انجام دهید؛ تا تور از یک سمت بیش از اندازه کشیده نشود. و همچنین ماهی های درون تور به درون آب بازنگردند.



( فروش ) های دیگر در تهران