طناب و تور ماهیگیری در قرچک ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


ماهی هایی نظیر ماهی قزل آلا، ماهی زردک، ماهی سفید رودخانه و عروس ماهی که حجم و وزن کمی دارند با توری های کوچک دستی راحت از آب بیرون کشیده می شود و نیازی به کشش های زیاد و صرف انرژی نیست. برای این کار و نزدیک کردن آنها هم میتوان از کشیدن نخ ماهیگیری بهره جست.

کشتی داران - مرجع اصلی نیازمندیهای رایگان و خرید فروش کالای دریایی نو و دسته دوم- نیازمندی های شناور و تجهیزات دریایی- کاریابی و است.خدام کشتی داران مرجع اصلی نیازمندیهای رایگان و خرید فروش کالای دریایی نو و دسته دوم- نیازمندی های شناور و تجهیزات دریایی- کاریابی و است.خدام

شرکت لاوان بافت با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و رعایت است.انداردهای جهانی تحت نام تجاری سالیک سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را در اختیار داشته و متجاوز از درصد تولیدات خود را به بازارهای جهانی عرضه می نماید. این شرکت با افزایش صادرات خود به اقصی نقاط جهان توانسته سهمی شگرف در شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران در عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.



( فروش ) های دیگر در قرچک