پارچه در قرچک ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..


تحولات و تغییرات تکنیکی در ماشین‌‌‌های حلقوی در راستای: سرعت بالا، گیج ظریف و ابعاد بزرگ ایجاد ارزش افزوده‌‌‌ی بالا، تغییر و تحول در ادوات و تجهیزات طراحی و نقشه بافت. این موضوعات به پشتوانه‌‌‌ی شرایط محیطی و نیاز زمانه مقدمتاً با است.فاده از کامپیوتر، توسعه لوازم جنبی هم‌‌‌چون تغذیه با فیدر مثبت نخ، برطرف‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌ی پرز و غیره. ایجادشده توسط ویژگی‌‌‌هایی هم‌‌‌چون تولید ساقه یا دهنه‌‌‌ی جوراب و بافت با حلقه‌‌‌های باز براساس طرح‌‌‌های در نظر گرفته‌‌‌شده و کشبا‌‌‌ف‌‌‌های مطابق با مد روز، بافت‌‌‌هایی که فرمان بافت آن‌‌‌ها را ژاگارد داده است. و غیره دارد.

بهبود کیفیت سرعت‌بالا و تولید بالا به‌‌‌وسیله‌‌‌ی اختراع نوارهای متالیک، افزایش کیفیت مواد و مراحل تولید دقیق با جفت دافرها به‌دست‌آمده است.. تولید بالا با اطمینان از عملکرد شانه که کیفیت و توان تولیدی فتیله با نیپ در دقیقه را دارد حاصل می‌‌‌گردد. در حال حاضر سرعت نیپ در دقیقه برای ماکزیمم نرخِ تغذیه‌‌‌ی گرم در متر در نظر گرفته شده است.. در سال‌‌‌های اخیر سیستم تغذیه‌‌‌ی مواد برای شانه بر اساس تغذیه‌‌‌ی بالشچه که رشد و توسعه‌‌‌ی این ماشین‌‌‌ها موجب تولید بسته‌‌‌های بزرگ بالشچه که به-منظور کاهش هزینه درکل، طراحی شده‌‌‌اند، امکانِ پیچش بسته‌‌‌های تا کیلوگرمی را داده است.. مدلِ عمومی این ماشین، ماشین گیل، مخلوط‌‌‌‌‌‌کن و مرحله‌‌‌ی کشش با گیلِ میانی که موتور آن مجهز به اسکرواست. این ماشین با سرعتِ مطمئن دراپ در دقیقه کار می‌‌کند.

نساجی دات کام [Nasaji.com] به عنوان مرجع تخصصی صنعت نساجی با هدف فعال کردن کسب و کارهای مرتبط با صنعت نساجی به منظور ارتقای سطح دانش و بروز نگه داشتن خود در این صنعت با الهام از نمونه های موفق صنعت نساجی و پیشرفته های گسترده علمی در این حوزه راه اندازی شده است.. نساجی دات کام، یک مجله آنلاین نساجی و با نگاهی وسیع و عمیق به طور پیوسته در حال رصد کردن تحولات این بخش از بازار در سراسر جهان می باشد. تیم نساجی دات کام با تجربه گسترده و دانش فنی بالا در این حوزه در صدد رشد و تعالی صنعت نساجی در کشور همگام با بزرگان این صنعت در جهان و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار بزرگ جهانی است.. ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا به طور کامل از فرصت‌های ارائه‌شده توسط بازار بهره‌مند شوید. نساجی دات کام به دنبال کنندگان خود این امکان را می‌دهد که با ارائه تحلیل عمیق از بازار و رقبای آن‌ها از طریق اخبار صنعت نساجی، آگاهی از فناوری های جدید و مقالات تخصصی تصمیمات آگاهانه و اصولی بگیرند. ما همچنین چالش‌های موجود در است.راتژی های فروش را شناسایی کرده و کمک می‌کنیم تا به بهترین شیوه ممکن به مخاطبان هدف خود دست یابند.



( فروش ) های دیگر در قرچک