طناب و تور ماهیگیری در پیشوا ( فروش )

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


همه ما میدانیم ماهیگیری یک ورزش و تفریح بسیار آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز است. . مطالعات و بررسی ها نشان داده است. ماهیگیری می تواند علاوه بر تنش زدایی و ایجاد آرامشِ ناشی از حضور در طبیعت ، کمک شایانی به رفع بیماریهای عصبی همچون افسردگی و اظطراب بکند و یک تمرین بسیار موثر در افزایش صبر و حوصله برای همگان باشد.

این مدل و ظاهر از تور صیادی ، به صورت یک مخروط با شعاع و ارتفاعِ متناسب با یکدیگر طراحی شده اند . در بخش قائده این مخروط و در سرتاسر محیط دایره ، طناب های سرب دار جاسازی شده است. و در رآس بالایی نیز طناب با شکل مخصوص برای کشیدن قرار گرفته است.. در بعضی مدل ها یک مچ بند جداگانه و در مدل های ساده تر نیز یک حلقه در ابتدای طناب بالایی وجود دارد که برای نگه داشتن طناب در مچ دست کاربرد دارد.

در طرح های ابتدایی از چمن و گیاهان برای بافت تور است.فاده شد و بعد ها با پیشرفت بشر و رایج شدن نخ ریسی، از الیاف کتان و پنبه است.فاده شد. اما امروزه از مواد مختلفی مثل نخ های ابریشمی ، نخ های مونو فیلامنت و نخ های پلی آمید، بیشترین است.فاده برای بافت تور می شود. در ادامه میتوانید در باره انواع مواد اولیه بافت تور های ماهیگیری اطلاعات بیشتری بخوانید.



( فروش ) های دیگر در پیشوا