نخ و الیاف در پیشوا ( فروش )

Yarn and fibers-1
Yarn and fibers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


این الیاف از ماده ای به نام اکریلونیتریل ساخته می‌شود. منومرهای اکریلونیتریل از طریق پیوند شیمیایي به هم متصل می‌شوند. پس از آنکه این مولکول به اندازه کافي بزرگ شد به ماده مناسبي براي تولید الیاف تبدیل مي شود. این مواد را پس از شست وشو، از صافي عبور داده و خشك می‌کنند. پلیمر الیاف اکریلیك را در حلالي به نام دی متیل فرم آمید حل می‌کنند و به روش خشك ریسی این الیاف را تولید می‌کنند. با اینکه این الیاف از نظر ساختمان به پشم شباهتی ندارد اما به لحاظ خواص مانند الیاف پشمی، عایق گرما می‌باشد و به همین خاطر به پشم مصنوعی نیز معروف است.. به طور کلی گرم بودن و نرم بودن از خصوصیات اصلی الیاف اکریلیك می‌باشد و از موارد است.فاده این الیاف، لباس‌های زمستانی، کشباف‌های ضخیم و پود فرش می‌باشد. الیاف اکریلیك همانند نایلون و پلی است.ر، هم به صورت فیلامنتي و هم به صورت بریده شده ساخته می‌شود. الیاف اکریلیك را به کمك روش‌هایی به صورت حجیم شده نیز می‌سازند که باعث نرم تر شدن زیر دست نخ تولیدی و گرم‌تر بودن محصول تولیدی از این نخ می‌باشد.

   این الیاف از مواد موجود در طبیعت نظیر بعضی از گازها و برخی مواد شیمیایی که اغلب منشأ نفتی دارند، تهیه می‌شوند. مواد اولیه الیاف مصنوعی به صورت لیف وجود ندارد و منشأ گیاهی و حیوانی نیز ندارد. ابتدا یك ماده اولیه که خاصیت به هم پیوستن و پلیمر شدن را داشته باشد را انتخاب می‌کنند، که به آن منومر گفته می‌شود. به کمك عمل پلیمریزاسیون هزاران منومر به صورت دانه‌های زنجیر و به ترتیب به هم وصل می‌شوند. اگر تعداد مولکول زنجیر به حد مناسبی برسد این ماده قابلیت ریسیده شدن و تبدیل شدن به الیاف را در رشته ساز خواهد داشت. الیاف زیادی، از این طریق ساخته شده است. اما همه آنها در صنعت نساجی به کار نمی روند. الیاف مصنوعی پرکاربرد در صنایع نساجي الیاف نایلون، الیاف پلي است.ر و الیاف اکریلیك می‌باشند.

الیاف پلی نوزیك نیز یك لیف سلولزي محسوب می‌شود. این لیف خواص بسیار بهتری از ویسکوز دارد. بالاتر بودن است.حکام این لیف در حالت خشك و مرطوب باعث شده است. که نام ویسکوز تقویت شده نیز به این لیف بدهند. این الیاف به مصارف پارچه‌های کشباف از قبیل بلوز، ژاکت و پارچه‌های رو مبلی و پرده می‌رسد.



( فروش ) های دیگر در پیشوا