پارچه در رودهن ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.


عملیات آماده‌‌‌سازی رنگ و مواد تعاونی برای رنگرزی مداوم پارچه و مواد تکمیلی در قسمت تکمیل پارچه در ماشین پد و خشک نمودن پارچه در پداسیستم و مشابه آن انجام می‌‌‌پذیرد. مصارف براساس برنامه‌‌‌ریزی انجام شد، مثل انرژی کاهش و حتی در مرحله‌‌‌ی خشک‌‌‌کن امکان رسیدن به یک مقدار قابل‌‌‌اعتنایی حفظ انرژی وجود دارد. اگرچه با توجه به تعدد مواد مصرفی به وسیله‌‌‌‌‌‌ی پیشرفت سیستم Mesh-Roll و سیستم Photogravure system و غیره کاهش یافته است.. البته یک سیستم جدید جذبی هوشمند پیشرفته که مواد را به صورت فوم به کار می‌‌‌برد نیز جدیداً مورد است.فاده قرار می‌‌‌گیرد. با به کار گرفتن این سیستم میزان است.فاده از مواد به صورت فوم و آماده بودن برای عرضه‌‌‌ی آن، مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت‌‌‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است..

در مرحله‌ی ریسندگی، عملکرد کاملاً یکنواخت به‌وسیله‌ی غلتک‌های دقیق و دقت عمل اسپیندل، کار ریسندگی را به بهترین شکل ممکن می‌سازد. در ژاپن تقریباً نیمی از دوک‌های ریسندگی مجهز به داف اتوماتیک برای کاهش هزینه‌ها گردیده است.. اتوماسیون مقدمات تولید و بعد از تولید فتیله، نیمچه نخ و نخ و &#; در شرایط تولید و جابه‌جایی مواد اولیه اهمیت زیادی برای ماشین‌های ریسندگی دارد. دافر اتوماتیک و گره‌زن اتوماتیک نخ در ماشین‌های ریسندگی مثال خوبی برای است.فاده‌ی درست از تکنولوژی است..

ساخت و تولید ماشین‌‌‌های جوراب‌‌‌بافی که جوراب‌‌‌های بدون درز تولید می‌‌‌کنند به‌‌‌منظور کاهش هزینه‌‌‌ی سرمایه‌‌‌گذاری در کارگاه و سرعت عملکرد (مخصوصاً افزایش سرعت چشم‌‌‌گیر) رو به گسترش است.. این ماشین‌‌‌ها با تغذیه‌‌‌ی نخ در سرعت دور در دقیقه ساخته می‌‌‌شوند. در ماشین‌‌‌‌‌‌های جوراب‌‌‌بافی جوراب بچگانه، جوراب زنانه و مردانه، ادوات طراحی به‌‌‌وسیله‌‌‌ی کامپیوتر کنترل شده و ابزار و ادوات زنجیر طرح ان به نحو چشمگیری توسعه یافته است..



( فروش ) های دیگر در رودهن