چرم و پوست در رودهن ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.


در روش نخست (کرومی)، فضاهای بین‌سلولی سطح پوست خام با است.فاده از مواد شیمیایی کرومی رنگ‌دهی می‌شود. شیوه است.فاده از مواد کرومی از شیوه‌های سنتی تولید چرم است. و تا سال‌های اخیر، عمده چرم تولیدی جهان با همین روش تولید می‌شد. اما امروزه در اروپا و آمریکا نه تنها است.فاده از این روش ممنوع شده‌است، بلکه محصولات چرمی‌ای که با چرم‌های کرومی تولیدشده‌اند، اجازه حضور در بازار این کشورها را پیدا نمی‌کنند و عمدتاً برای مصرف در

امروز هزینه‌های راه‌اندازی یک واحد کوچک چرم سازی بسیار سنگین است.. وقتی به این مبلغ هزینه خرید زمین، تامین وسایل جانبی، احداث تولیدی و سرمایه در گردش اضافه می‌شود؛ راه‌اندازی صنعت چرمسازی به رویایی دست نیافتنی و بسیار پیچیده تبدیل می‌شود.

معمولا تولید چرم به روش‌های سنتی هزینه‌های چندانی ندارد؛ اما برای تولید چرم با ماشین‌آلات مختلف هزینه‌های تامین چرم به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. در برخی واحدهای تولیدی برای کاهش هزینه‌ها نیمی از مراحل تولید چرم به صورت سنتی و نیمی دیگر به روش مکانیزه انجام می‌شود. بنابراین این شما هستید که انتخاب می‌کنید، تولید چرم در کارگاهتان به چه صورت باشد و در نهایت چه مقدار برای تولید چرم هزینه کنید.



( فروش ) های دیگر در رودهن