چرم و پوست در رباط کریم ( فروش )

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


این کارخانه که اولین کارخانه چرمسازی در ایران بود، سال فعالیت خود را آغاز کرد. در آن زمان تولیدات این کارخانه به کفش، پوتین‌های نظامی و سوارکاری محدود می‌شد. جالب است. بدانید که محصولات چرمی این کارخانه صادر نیز می‌شد؛ سفره چرمی که این روزها در گاوصندوق هتل پولمن در شهر پولتای ایتالیا نگهداری می‌شود، این موضوع را اثبات می‌کند.

اگر آهک باقیمانده از مرحله قبل کاملا حذف نشود، مرحله رنگ آمیزی را دچار مشکل می کند. برای این منظور میتوان از مواد شیمیایی مورد است.فاده در صنعت چرمسازی مانند نمک های آمونیوم، بی سولفیت سدیم، اسید سولفوریک و … است.فاده می شود.

پس از دباغی، بیشتر چرم ها ابتدا به طور کامل رنگ می شوند. این کار در مواد رنگزا انجام می شود. برای این منظور چرم را در حمام رنگ در بشکه های دوار غوطه ور می کنند. رنگ اضافی باید آبکشی شود تا از انتقال رنگ از چرم جلوگیری شود. رنگ آنیلین مایع شفافی است. که بدون ایجاد لایه پوششی توسط چرم جذب می شود. تمام انواع چرم جاذب به این ترتیب رنگ می شوند. چرم جاذب با دانه بالا آنیلین نامیده می شود. اما اغلب چرم های رنگدانه شده ابتدا رنگ می شوند. از آنجایی که این رنگ ها شفاف هستند، فقط می توان از آنها برای رنگ آمیزی سایه تیره تر است.فاده کرد. قبلا از رنگ های آزو به عنوان رنگ آنیلین است.فاده می شد. اما است.فاده از رنگ آزو دیگر مجاز نیست زیرا برای سلامتی مضر است..



( فروش ) های دیگر در رباط کریم