مشاوره و اجرا نورد فلزات در اسلامشهر

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.


فرایند فلزکاری نورد گرم در دماهای بالاتر از دمای تبلور مجدد ماده انجام می شود. در مرحله بعدی برای حفظ ریزساختار معادله ای و جلوگیری از سخت شدن فلزکاری بعد از تغییر شکل دانه‌ها در هنگام پردازش دوباره تبلور می‌یابند. مواد اولیه در این فرآیند شامل قطعات بزرگی از فلزات  و محصولات ریخته گری نیمه تمام است..

به کارگیری و است.فاده از هرگونه آهن‌آلات در صنایع مختلف، نیازمند فرم‌دهی اولیه می‌باشد. این شکل‎‌دهی که تحت عنوان نورد شناخته می‌شود، یکی از انواع فرآیندهای شکل‎‌دهی و فرم دادن فلزات است.. این فرآیند به طور کلی با هدف کاهش ضخامت مقاطع فولادی انجام می‌گیرد. در این محتوا قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با نورد و نحوه انجام آن، ارائه دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کاربرد دستگاه نورد در صنعت فولاد برای تولید مقاطع مختلفی چون میلگرد است.. اگر در بازار آهن‌آلات فعالیت دارید یا در حوزه ساخت‌وساز کار می‌کنید به احتمال زیاد اصطلاح نورد تیرآهن را شنیده‌اید. آیا مفهوم آن را می‌دانید؟ هدف نورد مقاطع را می‌شناسید؟ انواع نورد و دستگاه‌ نورد را چطور؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر