مشاوره و اجرا نورد فلزات در بومهن

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


برای تولید ورق ابتدا لازم است. ضخامت تختال ریخته‌گری شده طی تا مرحله نورد مقدماتی کاهش پیدا کند. ضخامت در این مرحله از تا میلی‌متر به الی میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند و انجام آن معمولا توسط قفسه‌های رفت و برگشتی یونیورسال انجام می‌گیرد. پس از آن‌که تختال از مرحله نورد مقدماتی خارج شد، مجددا اکسیدزدایی می‌شود و دما در این مرحله تا حدود درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند.

در عملیات نورد گرم قطعات فلزی که به آن شمش نیز گفته می شود در دستگاه نورد قرار داده شده سپس با ایجاد گرما و حرارت، محصول خروجی به صورت یک رول صاف در می آید. بعد از این مرحله رول ها را در همان دما نگه داشته و از میان غلتک های دستگاه نورد عبور می دهیم.

شرکت راستین ساختار ایفا نیرو با نام تجاری آرسینکو فعال در زمینه ی تامین و تدارک مقاطع صنعتی از قبیل فولادهای آلیاژی و است.نلس است.یل، لوله و آهن آلات از منبع داخلی و خارجی مبتنی بر نیاز مشتری و تضمین کیفیت مطابق با آخرین است.انداردهای جهانی و ملی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر