مشاوره و اجرا نورد فلزات در تهران

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.


عملیات نورد بر اساس دمایی که در آن صورت می گیرد شامل دو نوع سرد و گرم است.، که نورد سرد در دمای کمتر از دمای تبلور فلز یعنی همان دمای اتاق صورت گرفته و نورد گرم در دمای بالاتر از دمای تبلور فلز انجام می گیرد، اما نورد سرد و گرم چیست؟

در این نورد غلتکی که در خارج وجود دارد کنترل سرعت کرده و نیرو را وارد می‌کند و در مقابل، غلتک درونی تنها گردش را انجام می‌دهد. به همین ترتیب از ضخامت کاسته می‌شود. در صنایعی همچون هواپیما سازی، لوله‌کشی‌ها، مخازن و غیره از نورد حلقه‌ای است.فاده می‌شود.

در محصولات این نورد، تغییر شکل بدون است.فاده از گرما صورت گرفته و عموما از تنش مکانیکی به جای گرما، برای تغییر ساختار فلز است.فاده می شود. پس از آن که محصولات به روش نورد گرم تولید شدند، وارد مرحله پردازش نورد سرد می شوند. به این صورت که پس از نورد گرم، فولاد تا دمای اتاق خنک می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر