مشاوره و اجرا نورد فلزات در جنوب تهران

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


در نورد گرم، با افزایش دما تنش سیلان کاهش می‌یابد که قابلیت شکل‌دهی را در دستگاه نورد بالا می‌برد.به محض تغییر شکل و اتمام فرآیند، ماده مجددساختارمیکروسکوپی پیش از نورد را می‌گیرد.سرد شدن قطعه در این روش در دمای مناسبی انجام می‌شود که از خشک یا سخت‌شدن محصول جلوگیری می‌کند.

نورد سرد یا CRC، در اصل همان نورد گرم است.؛ اما پردازش بیشتری دارد. این روش برای تولید محصولاتی با ابعاد دقیق تر کاربرد بسیاری دارد. در نورد سرد، دمای محیط نورد باید کمتر از دمای تبلور مجدد آن باشد؛ به همین علت کیفیت سطحی محصول نهایی بیشتر خواهد بود.

در این نورد غلتکی که در خارج وجود دارد کنترل سرعت کرده و نیرو را وارد می‌کند و در مقابل، غلتک درونی تنها گردش را انجام می‌دهد. به همین ترتیب از ضخامت کاسته می‌شود. در صنایعی همچون هواپیما سازی، لوله‌کشی‌ها، مخازن و غیره از نورد حلقه‌ای است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر