مشاوره و اجرا نورد فلزات در شمال تهران

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران پایتخت ایران و پرجمعیت ترین شهر آن است. . زندگی در تهران  بعنوان یکی از پرچالش ترین شهر های دنیا ، علاوه بر مشکلات روزمره ، شلوغی و &#; شادی و نشاط را هم بهمراه دارد . مردم تهران روزهارا با کسب و کار و شب هارا با تفریح و گشت و گذار در اماکن تفریحی سپری میکنند . بطور کلی تهران شهری شاداب و سرزنده است. . یکی از بخش های پایتخت که به نوعی بالاشهر آن نیز شناخته میشود ، شمال تهران است. . شمال تهران از قدیمی ترین بخش های پایتخت است. که قدمت آن برابر با کل سن تهران میباشد . ساکنین شمال تهران که اغلب افراد سطح بالای جامعه هستند از سطح رفاه بالایی هم برخوردارند بطوری که سطح سواد و دسترسی به امکانات آموزشی ، تفریحی ، مذهبی و &#; در شمال تهران بسیار بالاست . از آنجایی که آشنایی با شمال تهران نیازمند معرفی کامل و پرداختن به تمامی امکانات آن به تفکیک هر بخش است. ، من در این مقاله قصد دارم تا شمارا با تمامی نکات لازم جهت آشنایی با شمال تهران آشنا کنم پس تا آخر این مقاله با من همراه باشید و نظرات و پیشنهادات  خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید .

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :


نورد سرد فرآیندی است. که طی آن فلز در دماهای کمتر از دمای تبلور مجدد از طریق غلتک ها عبور می کند. فلز فشرده و فشرده می شود و قدرت تسلیم و سختی فلز را افزایش می دهد. هدف از این فرآیند ایجاد نوارهای فلزی نازک تر با دقت ابعادی خوب و کیفیت سطح اختصاصی برای کاربردهای مختلف است.. این فرایند شامل میله، نوار و ورق است.. همچنین محصولات نورد سرد کوچکتر از محصولات نورد گرم هستند. از آسیاب های چهار طبقه یا خوشه ای به دلیل اندازه کوچکتر قطعات و مقاومت بالتر آن‌ها در برابر نورد گرم است.فاده می‌شود.

در فرآیند نورد ساده، فلز از بین دو غلتک عبور می‌کند که در جهت مخالف می‌چرخند، فاصله بین غلتک‌ها تا حدودی کمتر از ضخامت فلز ورودی است.. از آنجا که غلتک‌ها سرعت سطحی بیشتری از سرعت فلز ورودی دارند، اصطکاک در امتداد خط تماس باعث حرکت فلز به جلو می‌شود. سپس فلز برای جبران کاهش ضخامت یا سطح مقطع، فشرده شده و طول آن افزایش می‌یابد. مقدار تغییر شکل قابل دستیابی در یک عبور واحد بین یک جفت غلتک مشخص، به شرایط اصطکاک در طول خط اتصال بستگی دارد. در صورتی که بار زیادی در یک پاس اعمال شود، غلتک‌ها نمی‌توانند مواد را پیش ببرند و به راحتی از سطح آن عبور می‌کنند. اگر بار خیلی کمی اعمال شود، عملیات موفقیت‌آمیز خواهد بود، اما افزایش دفعات مورد نیاز تولید یک قطعه معین، هزینه تولید را افزایش خواهد داد.

تختال عبور داده شده از میز انتقال با هدف تولید ورق به سمت قفسه‌های نورد نهایی ارسال می‌شوند. به طور معمول این خط از تا قفسه تشکیل شده است. و در آن ضخامت ورق به . تا میلی‌متر کاهش پیدا می‌کند. دمای ورق در خروج از نورد نهایی تا حدود درجه سانتی‌گراد کم می‌شود. پس از اتمام نورد نهایی، ورق به واحد خنک‌کاری وارد می‌شود. عملیات خنک‌کاری به علت عدم جوش خوردن لایه‌های ورق به هنگام کلاف‌پیچی انجام می‌گیرد. این خنک‌کاری با پاشش آب در قسمت سردکننده صورت می‌گیرد تا درجه حرارت ورق به درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر