مشاوره و اجرا نورد فلزات در شهر جدید اندیشه

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


درکارخانه ها شمش ها در ابعداد مختلف را به محصولات دیگری تبدیل می‌کنند. ابتدا شمش ها را با است.فاده از جک هیدرولیکی به داخل کوره ای با دمای بسیار بالا می فرستند. سپس با است.فاده از جریان‌های گردآبی برای نورد آماده می‌شوند و پس از رسیدن به دمای مورد نظر روی رول ها قرار گرفته و وارد مرحله رافینگ می‌شود. رافینگ طی سه مرحله قطر شمش ها را کم کرده و طول آن ها را زیاد می‌کنند.

بنابراین، به‌طورکلی زمانی که است.حکام و ویژگی‌های مکانیکی اهمیت دارند و ظاهر و دقت ابعادی قطعه چندان مهم نیست، قطعات نورد گرم‌شده به‌کار می‌روند. در مقابل، زمانی که زیبایی ظاهری و کیفیت سطحی مورد توجه است.، از محصولات نورد سرد است.فاده می‌شود.نوع فرآیند نورد روی قیمت ورق دیگر مقاطع فولادی تاثیرگذار است.. اغلب تیر‌آهن‌های تولیدشده به روش نورد سرد قیمت بالاتری دارند.

فرایند فلزکاری نورد گرم در دماهای بالاتر از دمای تبلور مجدد ماده انجام می شود. در مرحله بعدی برای حفظ ریزساختار معادله ای و جلوگیری از سخت شدن فلزکاری بعد از تغییر شکل دانه‌ها در هنگام پردازش دوباره تبلور می‌یابند. مواد اولیه در این فرآیند شامل قطعات بزرگی از فلزات  و محصولات ریخته گری نیمه تمام است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر