مشاوره و اجرا نورد فلزات در شهر قدس

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


در این نورد غلتکی که در خارج وجود دارد کنترل سرعت کرده و نیرو را وارد می‌کند و در مقابل، غلتک درونی تنها گردش را انجام می‌دهد. به همین ترتیب از ضخامت کاسته می‌شود. در صنایعی همچون هواپیما سازی، لوله‌کشی‌ها، مخازن و غیره از نورد حلقه‌ای است.فاده می‌شود.

برای کاهش بیشتر ضخامت و دستیابی به خواص مکانیکی بهینه، ورق‌های تولید شده در نورد گرم پس از اسیدشویی تحت عملیات نورد سرد قرار می‌‎گیرند. نورد سرد متوالی مرسوم به تاندم به صورت تا قفسه‌ای و اخیرا به صورت رفت و برگشتی تا قفسه‌ای صورت می‌گیرد. در نورد سرد ضخامت ورق مابین تا درصد کاهش پیدا می‌کند. ورق‌های تولیدی با ضخامت‌های گوناگون . تا میلی‌متر به شکل کلاف یا ورق تهیه می‌شوند.

یکی از مراحلی که در فرآیند تولید تیرآهن صورت می گیرد، عملیات نورد به دو شکل گرم و سرد است. که با هدف رسیدن به ابعاد مورد نظر صورت می گیرد. تیرآهن تولید شده با نورد گرم به جهت انعطاف پذیری بالا، بیشترین است.فاده را در ساخت و ساز دارد و تیرآهن های حاصل از نورد سرد به جهت دارا بودن مقادیری از عنصر کربن، دوام و سختی بسیار بالایی داشته و در مواردی که نیاز به تحمل بالایی است. کاربرد دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر