مشاوره و اجرا نورد فلزات در شهریار

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


اگر سطح مقاطع تقریبا یکنواخت باشد و بعد عرضی آن نسبتاً کوچک می‌توانند نورد شوند. اشکال نورد سرد به عملیات شکل دهی احتیاج دارد. انجام نوردکاری توسط آهنگر، سطحی سازگارتر، صاف‌تر ایجاد می‌کند اما هزینه آن بالاتر است.. کاربردهای نورد سرد فولاد عبارتند از:

نورد سرد فرآیندی است. که طی آن فلز در دماهای کمتر از دمای تبلور مجدد از طریق غلتک ها عبور می کند. فلز فشرده و فشرده می شود و قدرت تسلیم و سختی فلز را افزایش می دهد. هدف از این فرآیند ایجاد نوارهای فلزی نازک تر با دقت ابعادی خوب و کیفیت سطح اختصاصی برای کاربردهای مختلف است.. این فرایند شامل میله، نوار و ورق است.. همچنین محصولات نورد سرد کوچکتر از محصولات نورد گرم هستند. از آسیاب های چهار طبقه یا خوشه ای به دلیل اندازه کوچکتر قطعات و مقاومت بالتر آن‌ها در برابر نورد گرم است.فاده می‌شود.

یکی از پرکاربردترین فرایندها در فرآورده‌های فلزی نورد آن هاست به گونه ای که بیشتر فرآورده های فلزی در جهان با است.فاده از این روش تولید می‌شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های نورد که سبب محبوبیت بیشتر آن شده سرعت و حجم تولیدی بالای آن می‌باشد. نورد به دو روش سرد و گرم انجام می‌شود که انتخاب روش مناسب بستگی به نوع، اندازه و ویژگی های ماده دارد. از انواع آن می توان به نورد طولی، نورد عرضی، نورد پیچشی، نورد مقاطع و&#; اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر