مشاوره و اجرا نورد فلزات در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در هنگام انجام عملیات نوردکاری درجه حرارت باید کنترل شود تا بدانیم دمای آن بالای دمای تبلور مجدد باقی مانده است..  برای حفظ ضریب ایمنی دمای نهایی بیش از دمای تبلور مجدد تعریف میگردد. اگر دما به زیر این کاهش یابد باید قبل از نورد گرمتر دوباره گرم شوند.

به کارگیری و است.فاده از هرگونه آهن‌آلات در صنایع مختلف، نیازمند فرم‌دهی اولیه می‌باشد. این شکل‎‌دهی که تحت عنوان نورد شناخته می‌شود، یکی از انواع فرآیندهای شکل‎‌دهی و فرم دادن فلزات است.. این فرآیند به طور کلی با هدف کاهش ضخامت مقاطع فولادی انجام می‌گیرد. در این محتوا قصد داریم اطلاعات مفیدی در رابطه با نورد و نحوه انجام آن، ارائه دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای کاهش بیشتر ضخامت و دستیابی به خواص مکانیکی بهینه، ورق‌های تولید شده در نورد گرم پس از اسیدشویی تحت عملیات نورد سرد قرار می‌‎گیرند. نورد سرد متوالی مرسوم به تاندم به صورت تا قفسه‌ای و اخیرا به صورت رفت و برگشتی تا قفسه‌ای صورت می‌گیرد. در نورد سرد ضخامت ورق مابین تا درصد کاهش پیدا می‌کند. ورق‌های تولیدی با ضخامت‌های گوناگون . تا میلی‌متر به شکل کلاف یا ورق تهیه می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر