مشاوره و اجرا نورد فلزات در پیشوا

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


از دستگاه‌های نورد به‌طور بسیار گسترده‌ای برای گرمکاری‌ و سردکاری فلزات و آلیاژها در اندازه‌های بسیار متنوع است.فاده می‌شود. برخی از شمش‌هایی که به تولیدورق فولادی اختصاص داده شده‌اند ممکن است. تن یا بیشتر وزن داشته و حداقل .m ضخامت داشته باشند. آلومینیوم را می‌توان به صورت نوار ورق‌هایی به پهنای m نورد کرد و از طرف دیگر، ورق‌های بسیار نازک آلومینیومی را می‌توان با ضخامتی حدود .mm تولید نمود.

در فرآیند نورد عرضی، هر دو غلتک در یک جهت می چرخند. در این مرحله میله گرم شده به طول بریده شده و به صورت عرضی بین رول ها تغذیه می شود. در این فرآیند که اغلب برای شکل دهی های دارای تقارن، است.فاده می شود؛ از رول های گوه ای مدور است.فاده خواهد شد.

شکل‌دهی به فلزات، یکی از اصلی‌ترین مراحل تولید صنعتی در بسیاری از دوره‌های تاریخی بوده است.. با توجه به این که معمولا مواد سخت، در ساخت محصولات طرفداران زیادی دارند، برای همین شکل‌دهی به آن‌ها هم کار سخت‌تری خواهد بود. اما یکی از روش‌های تولید فولاد، روش نورد است. که به دو شیوه‌ی سرد و گرم انجام می‌شود. با توجه به فرآیند انجام عملیات، با است.فاده از روش نورد، می‌توان ضخامت ورق فولادی را هم تعیین کرد. در ادامه، با مراحل انجام این روش، انواع آن، و مزایا و معایب هر یک بیشتر آشنا می‌شویم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر