مشاوره و اجرا نورد فلزات در چهاردانگه

Metal rolling-1
Metal rolling-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


پس از آن کوشش شد از غلتک‌های بزرگتر و سنگین تر است.فاده شود و گشتاور لازم برای به چرخش درآوردن آن‌ها به وسیلهٔ نیروی اسب یا پره‌های آبی تأمین می‌شد. ایده ایجاد شیار روی غلتک‌ها، به منظور شکل‌دادن به مقاطع میله‌ها و تیرها نیز به همین دوران برمی‌گردد.

اگر سطح مقاطع تقریبا یکنواخت باشد و بعد عرضی آن نسبتاً کوچک می‌توانند نورد شوند. اشکال نورد سرد به عملیات شکل دهی احتیاج دارد. انجام نوردکاری توسط آهنگر، سطحی سازگارتر، صاف‌تر ایجاد می‌کند اما هزینه آن بالاتر است.. کاربردهای نورد سرد فولاد عبارتند از:

در محصولات این نورد، تغییر شکل بدون است.فاده از گرما صورت گرفته و عموما از تنش مکانیکی به جای گرما، برای تغییر ساختار فلز است.فاده می شود. پس از آن که محصولات به روش نورد گرم تولید شدند، وارد مرحله پردازش نورد سرد می شوند. به این صورت که پس از نورد گرم، فولاد تا دمای اتاق خنک می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر