فروش نی و حصیر در شرق تهران

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای


حصیر بافی هنری بسیار قدیمی است. و در گذشته دور نیز در بسیار از کشور های آفریقایی و کشور های آسیایی در شرق و جنوب به ویژه در ایران قدمت دارد و در حال حاضر نیز در برخی از است.ان های شمالی و جنوبی ایران و اکثرا در روستا ها مشغول به انجام این هنر زیبا هستند.

حصیر بافی در دسته صنایع دستی قرار می گیرد و با توجه به طرح های جذاب و شیوه های مختلف بافت که در آن وجود دارد. از این هنر صحنه های بسیار جذابی را به یاد می گذارد.حصیرهای فوق‌العاده محکم و زیبا هستن و کسایی که قصد خرید اینترنتی دارن بهتره از این سایت خریداری کنن چون هم مقرون به صرفه هست و هم خیلی راحت بدستشون میرسه ممنون از مطالب خوبتون

زاهدان- منطقه سیستان در طول تاریخ همواره مواجه با پدیده خشکسالی بوده است. اما خشکسالی های سال های به بعد ابعاد گسترده تر و مخرب تری داشته است. به طوری که باید گفت ارکان اقتصاد روستاهای سیستان را به طور کامل متزلزل کرده است. و صنعت حصیر بافی رو به نابودی است..



( فروش ) های دیگر