فروش نی و حصیر در شهر جدید اندیشه

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


حصیربافی یکی از صنایع‌دستی و هنرهای زیبایی ایرانی می باشد محصولات حصیری کاربردی زیادی مانند، سبد، زنبیل، پرده و.... به شیوه‌های مختلف تولید می‌کنندارزان بودن مواد اولیه و فراوانی آن از ویژگی‌های مهم تولید این محصول است.

شاید در معرفی هنر حصیربافی کم لطفی شده باشد، اما جالب است. بدانید که حصیر هم مانند قالی بر روی دار بافندگی و تک تک بادست بافته میشود و برای هر سانتی مترش(هر نی حصیر) باید قلوه های آهنی به تعداد نخ ها در هم گره بخورد، تا در پایان یک پرده یا قواره حصیر آماده است.فاده شود!!

همچنین اگر قصد خرید حصیر با کیفیت را دارید می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریداری کنید. ما می توانیم حصیر باکیفیت را با بهترین بسته بندی در هر جای کشور برایتان ارسال کنیم. برای مشاوره و همکاری با ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر