فروش نی و حصیر در قرچک

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


می تواند جلوه بهتری را در ذهنتان از قدمت کشورتان ایجاد کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد توانمندی های زیادی دارند در تولید حصیر و به دلیل نداشتن بازار های مناسب و پیدا نکردن آن از این هنر خسته شده اند و تمایلشان نسبت به تولید این محصولات بسیار کم شده است.. از این رو شرکت ما با توجه به تخصصی که دارد توانمندی معرفی محصولات حصیری شما را در سطح جهانی و داخلی دارد تا شما بتوانید به راحتی به تولیدات خودتان ادامه دهید.

دو نوع اصلی پوشش در منطقه ی سیستان از نی های اطراف دریاچه هامون ساخته می شود.اولی نوعی زیرانداز است. که «اصیل» نامیده می شود و با قسمت پهن آن گیاه ساخته می شودنوع دیگر پرده ای است. که در اصطلاح محلی به آن «پرده» یا «پرده خلک» گفته می شود و از ساقه ی نی های دریاچه هامون که «خلک» نامیده می شود ساخته می شود.

در بسیاری از سوال هایی که میشد در جواب بوریا و حصیر معنی یکسانی دارد و در حل جدول نیز برخی از افراد به این موضوع برخورد کرده اند، که بوریا همان حصیر است. ولی به نوع خاصی از حصیر، بوریا از نی شکافته شده تولید شده و همچنین در گذشته از این محصول به عنوان قالی یاد می کردند و در خانه ها نیز است.فاده می شد



( فروش ) های دیگر