فروش نی و حصیر در لواسان

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان که در اصطلاح عامیانه به آن، لواسون گفته می‌شود، در لغت به معنای محل برآمدن خورشید است.. در گذشته ایرانیان اعتقاد داشتند، آفتاب از پشت رشته کوه البرز طلوع می‌کند و از آن‌جایی‌که لواسان در غرب و جنوب‌ غرب کوه دماوند واقع شده، این نام را برایش انتخاب کردند.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ


حصیر بافی هنری بسیار قدیمی است. و در گذشته دور نیز در بسیار از کشور های آفریقایی و کشور های آسیایی در شرق و جنوب به ویژه در ایران قدمت دارد و در حال حاضر نیز در برخی از است.ان های شمالی و جنوبی ایران و اکثرا در روستا ها مشغول به انجام این هنر زیبا هستند.

همچنین اگر قصد خرید حصیر با کیفیت را دارید می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت از ما خریداری کنید. ما می توانیم حصیر باکیفیت را با بهترین بسته بندی در هر جای کشور برایتان ارسال کنیم. برای مشاوره و همکاری با ما تماس بگیرید.

محصولات ایرانی به ویژه محصولات حصیری در بازار های خارجی طرفدار زیادی پیدا کرده که در جدول صادرات می توان به این محصول نیز اهمیت به خصوصی داد. ایران به دلیل قدمت طولانی در تولید حصیر بافی جایگاه بسیار زیادی را می توانست در سطح جهانی پیدا کرد ولی به دلیل کمتر معرفی کردن و آشنایی بسیار کم خارجی ها این صادرات و فرایند به کندی صورت می گرفت.



( فروش ) های دیگر