فروش نی و حصیر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در گذشته در تهران کارگاه های حصیربافی بزرگی وجود داشته که متاسفانه اکثرا در سال های اخیر به علت رکود این شغل، تعطیل شده اند. بورس حصیرفروشی در تهران را می توان منطقه پل چوبی نام برد، اما متاسفانه در چندسال گذشته فروشندگان این منطقه نیز روی به حصیرهای چینی و وارداتی آورده اند و یا تغییر کاربری داده اند و در پل چوبی نیز دیگر تک و توک می توان حصیر سنتی یافت.

می تواند جلوه بهتری را در ذهنتان از قدمت کشورتان ایجاد کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد توانمندی های زیادی دارند در تولید حصیر و به دلیل نداشتن بازار های مناسب و پیدا نکردن آن از این هنر خسته شده اند و تمایلشان نسبت به تولید این محصولات بسیار کم شده است.. از این رو شرکت ما با توجه به تخصصی که دارد توانمندی معرفی محصولات حصیری شما را در سطح جهانی و داخلی دارد تا شما بتوانید به راحتی به تولیدات خودتان ادامه دهید.

حصیر بافی هنری بسیار قدیمی است. و در گذشته دور نیز در بسیار از کشور های آفریقایی و کشور های آسیایی در شرق و جنوب به ویژه در ایران قدمت دارد و در حال حاضر نیز در برخی از است.ان های شمالی و جنوبی ایران و اکثرا در روستا ها مشغول به انجام این هنر زیبا هستند.



( فروش ) های دیگر