فروش نی و حصیر در پاکدشت

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.


حصیربافی یکی از صنایع‌دستی و هنرهای زیبایی ایرانی می باشد محصولات حصیری کاربردی زیادی مانند، سبد، زنبیل، پرده و.... به شیوه‌های مختلف تولید می‌کنندارزان بودن مواد اولیه و فراوانی آن از ویژگی‌های مهم تولید این محصول است.

زاهدان- منطقه سیستان در طول تاریخ همواره مواجه با پدیده خشکسالی بوده است. اما خشکسالی های سال های به بعد ابعاد گسترده تر و مخرب تری داشته است. به طوری که باید گفت ارکان اقتصاد روستاهای سیستان را به طور کامل متزلزل کرده است. و صنعت حصیر بافی رو به نابودی است..

در بسیاری از سوال هایی که میشد در جواب بوریا و حصیر معنی یکسانی دارد و در حل جدول نیز برخی از افراد به این موضوع برخورد کرده اند، که بوریا همان حصیر است. ولی به نوع خاصی از حصیر، بوریا از نی شکافته شده تولید شده و همچنین در گذشته از این محصول به عنوان قالی یاد می کردند و در خانه ها نیز است.فاده می شد



( فروش ) های دیگر