فروش نی و حصیر در پردیس

straw and mat-1
straw and mat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


در گذشته در تهران کارگاه های حصیربافی بزرگی وجود داشته که متاسفانه اکثرا در سال های اخیر به علت رکود این شغل، تعطیل شده اند. بورس حصیرفروشی در تهران را می توان منطقه پل چوبی نام برد، اما متاسفانه در چندسال گذشته فروشندگان این منطقه نیز روی به حصیرهای چینی و وارداتی آورده اند و یا تغییر کاربری داده اند و در پل چوبی نیز دیگر تک و توک می توان حصیر سنتی یافت.

حصیر های سنتی در گذشته زینت بخش اکثر پنجره ها و بالکن های خانه های باصفای قدیمی بود و جلوی ورود نورشدید و حرارت آفتاب، و حتی بسیاری از حشرات را به خانه ها می گرفتند… اما با مدرن شدن زندگی های شهری دیگر بساط حصیربافی ها و حصیر فروشی ها در شهرها کم رونق شد و امروزه در کلان شهرهایی مانند تهران، تعداد انگشت شماری ازین قبیل میتوان یافت.

می تواند جلوه بهتری را در ذهنتان از قدمت کشورتان ایجاد کند. همانطور که در بالا اشاره کردیم خیلی از افراد توانمندی های زیادی دارند در تولید حصیر و به دلیل نداشتن بازار های مناسب و پیدا نکردن آن از این هنر خسته شده اند و تمایلشان نسبت به تولید این محصولات بسیار کم شده است.. از این رو شرکت ما با توجه به تخصصی که دارد توانمندی معرفی محصولات حصیری شما را در سطح جهانی و داخلی دارد تا شما بتوانید به راحتی به تولیدات خودتان ادامه دهید.



( فروش ) های دیگر