اتصالات لوله در بومهن ( فروش )

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


مجموعه ولوسند با بیش از سال سابقه در زمینه تامین تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی ، همراه با مدیریتی پویا و تلاش کادر فنی باتجربه ، آمادگی خود را جهت واردات و تامین انواع تجهیزات صنایع گاز ، پتروشیمی ، نفت ، نیروگاه ها و کارخانجات صنعتی با گواهی معتبر EN-. اعلام می دارد.

این نوع لوله صنعتی، دارای ویژگی­ هایی همچون سختی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی، دمای بالا، خوردگی و سایش، انعطاف پذیری بالا، طول عمر بسیار زیاد و فشردگی عالی داشته که سبب شده تا از صنایع تلفنی تا صنایع انرژی مورد است.فاده باشد.

انواع چدن ها، برنز، کربن، است.یل و &#; تنها چند مورد از آلیاژها و مواد اولیه ای هستند که در ساخت و تولید اتصالات فشار قوی به کار می روند. اتصالات فشار قوی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارند در طی این سال ها در طرح ها و مدل های متفاوتی تولید شده اند و دامنه کاربردهای خود را وسیع تر کرده اند.



( فروش ) های دیگر در بومهن