شیرآلات صنعتی در بومهن ( فروش )

Industrial Valves-1
Industrial Valves-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


ولو ها يا شیرآلات صنعتی وسایل مکانیکی برای کنترل یا منحرف ساختن جریان و فشار مایعات، گازها و فاضلاب در داخل سیستم­ ها و خطوط لوله انتقال نفت، گاز و انواع سیالات می باشند. ولو های صنعتی در سیستم های لوله کشی  برای قطع و وصل کامل جریان انتقال سیال  و برای تنظیم (دما و فشار و جریان سیال و سطح مایعات) و اطمینان از ایمنی کاربرد فراوانی دارند. انواع ولو بسته به نحوه کارکرد و مکانیزم به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. در این مقاله شرکت pipingmall تلاش می­کند تا دسته بندی و کاربرد هر کدام از شیرآلات صنعتی را به طور کامل و مفید ارائه کند. برای دریافت لطلاعات بیشتر درباره انواع ولو این مطلب را مطالعه فرمایید.

به تمامی ولوهایی که بدون نیاز به اپراتور دستی به صورت خودکار یا با دستور اتوماتیک plc یا کنترل از راه دور باز و بسته می شوند، شیر اتوماتیک گفته می شود. شیر مکانیکی خودکار (شیر یکطرفه، شیر اطمینان و غیره)، شیرآلات با اکچویتور پنوماتیک، شیرآلات با اکچویتور برقی، شیرآلات با اکچویتور هیدرولیکی و شیرآلات سلونوئیدی با بوبین برقی از انواع شیرهای اتوماتیک می باشند.

شیر کروی که به آن شیر سوزنی یا شیر بشقابی هم گفته می شود برای قطع و وصل و کنترل جریان است.فاده می شود. مجرابند این شیر مخروطی، کوتاه و است.وانه ای شکل است. که قسمت پایین آن دارای زاویه نشیمنگاه می باشد که با نشستن روی سیت آب بندی را به طور کامل انجام می دهد. شیر سوزنی در دو مدل شیر سوزنی و شیر سوزنی درجه تولید می شود. طراحی شیر سوزنی درجه به گونه ای می باشد که سیال با چرخش درجه ای از بین مجرابند و سیت خروج می کند و در شیر سوزنی درجه، سیال از لحظه ورود تا خروج با درجه چرخش عبور می کند. شیر گلوب با است.اندارد APID طراحی می شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن